tisdag 25 maj 2010

Love

Har fått beställning på ett bröllopskort, så kul. Beställaren är en som hade sett ett annat kort jag gjort. Ville att det här kortet också skulle gå i samma stil. Så det blev ett rosa kort. Kommer på mig själv att de flesta bröllopskort blir i rosa:)
Grunden är ett ljusrosa cardstock från bazzill, stämpeln med brudparet kommer från magnolia. Namnen är ut stansat på vitt cardstock.
Två olika färg på banden, blommor och blad i hörnet. Halvpärlor från inkido i vitt och rosa.
Blev nöjd till slut, vissa kort tar sådan tid innan jag bestämt mig hur det ska bli. Hörs

2 kommentarer:

  1. hej...
    så fint du gör!
    håller med om att bröllopskort ofta blir rosa, gjorde faktiskt ett själv idag :-)

    Fin sida du har,
    hälsningar åsa

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du tycker om min sida. Roligt att få en kommentar! Ska titta in på din sida med. /Caroline

    SvaraRadera