onsdag 2 mars 2011

Hej!


Visste att det var länge sen jag skrev här sist, men oj första november. Så länge trodde jag inte att det var. Men har haft det lite motigt nu ett par månader tillbaka. Har inte varit på topp, men det mesta i livet går att lösa. Hur mycket man en planerar så kan saker och ting gå åt helvete. Men i mitt fall blev allt så mycket bättre efter allt som hänt. Så nu är det nya tag, och har gjort en del nya kort.

Det första är ett bröllopskort som min moster beställt.

*Vitt cardstock från bazzill
*Gult mönster papper, tillverkare okänd
*Vita och gula blommor från reprint även bladen därifrån.
*Orange sidenband från panduro
*Texten är utsansad i brunt cardstock med alfabetet moxie.
*Brudparet kommer från magnolia och är målad med promarkers.

Ville använda något annat än rosa som jag brukar, tyckte det blev bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar